secțiunea de Întrebări Frecvente a Hotel123.ro! Aici vei găsi răspunsuri la cele mai comune întrebări legate de utilizarea platformei noastre și de procesul de rezervare a hotelurilor. Dacă nu găsești răspunsul căutat, nu ezita să ne contactezi.

1. Cum pot face o rezervare pe Hotel123.ro?

R: Pentru a face o rezervare, urmează acești pași simpli:

  • Introdu destinația
  • Explorează opțiunile disponibile și selectează hotelul dorit.
  • Completează informațiile necesare și finalizează rezervarea pe pagina de web a hotelului.
  • De reținut ca pe hotel123.ro momentan nu se fac rezervări de nici un fel.

2. Pot anula sau modifica o rezervare?

R: Politicile de anulare și modificare variază în funcție de hotel și de tipul de rezervare. Te rugăm să verifici detaliile politicii de anulare specificate în confirmarea rezervării. Pentru a anula sau modifica o rezervare, contactează serviciul nostru de asistență clienți.

3. Cum pot găsi cele mai bune oferte și discounturi?

R: Pentru a găsi cele mai bune oferte și discounturi, îți recomandăm să:

  • Verifici secțiunea „Oferte Speciale” de pe site-ul nostru.
  • Te abonezi la newsletter-ul Hotel123.ro pentru a primi notificări despre promoții exclusive și reduceri sezoniere.

4. Ce tipuri de hoteluri pot găsi pe Hotel123.ro?

R: Pe Hotel123.ro, poți găsi o gamă variată de hoteluri, inclusiv:

  • Hoteluri de lux
  • Boutique-uri
  • Pensiuni
  • Hoteluri economice
  • Apartamente și vile pentru închiriere

6. Cum pot lăsa o recenzie pentru un hotel în care am stat?

R: Dupa descriere si alte detalii pe fiecare pagina ai rubrica „lăsa un răspuns”. Recenziile tale ajută alți călători să facă alegeri informate și ne ajută să menținem standarde înalte de calitate pe platforma noastră.

7. Vreai sa adaugi Hotel sau Pensiune?

Puteți trimite datele și detaliile hotelului sau pensiuni dvs. la adresa de email suport@hotel123.ro iar noi ne ocupam de listare.

Hotel123.ro – Simplifică-ți căutarea și rezervarea hotelurilor cu platforma noastră de încredere!